Re: rádio přes internet se předbíhá a pak se na chvilku zastaví

Ales Filip nostromo na khnet.info
Pátek Srpen 14 19:49:30 CEST 2020

To není o tom, že by to nestíhal procesor. Mě se to stává, když je
přetížený firemní internet. Někdo to ucpe, zpomalí se načítání a VLC prostě
přestane třeba na 5s přehrávat. Až má načtená další data, tak pokračuje v
přehrávání bez toho, že by např. kus skladby chyběl. Potom si to musí asi
načítat do nějakého "bufferu" ze kterého to potom přehrává dál.
Ales Filip