Re: rádio přes internet se předbíhá a pak se na chvilku zastaví

Pátek Srpen 14 10:35:24 CEST 2020

ČRO Plus? Pustil jsem si to na mobilu, žádné výpadky neslyším. Ten
mobil má ale poměrně rychlé CPU. Když vezmu nějaký historický tablet
(je tam ještě android 4), tak se někdy internetové rádio sekne. Mám tu
ještě jeden hodně levný mobil s android 6, tam se to stává taky.

S těmi zvukovkami, někde jsem kdysi četl doporučení používat 48 kHz
vzorkovací frekvenci, že je to něco jako nativní frekvence. (Je
použitá u DVD video, na rozdíl od audio CD, kde je to 44,1 kHz.) Možná
z toho plyne to předbíhání zvuku, protože se to musí přepočítávat a
asi při tom vznikla nějaká chyba.

Pavel Kadečka.

čt 13. 8. 2020 v 22:07 odesílatel Vláďa Anděl