Re: OT Proclení zásilky

hwnews konference hwnews na cncnet.info
Pondělí Srpen 10 10:02:49 CEST 2020

Zdravim,
me ted jde zasilka - hodinky, ktere jsem objednval na UK eshopu s tim,
ze ceny jsou konecne a do EU nejsou zadne poplatky. Nicmene me dost
prekvapilo, ze zasilka vyrazila z Ciny, pristala v Belgii, pak se
presunula do Francie a ted o vikendu si to prendavaji v
UK...predpokladam/doufam, ze odtud uz to pujde do CR.

RV