Re: OT Proclení zásilky

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Neděle Srpen 9 18:39:53 CEST 2020

To je vlastnost toho odeslání.
Klíčové slovo pro wikipedii je "incoterms" a podkategorie je "DDP -
Delivery Duty Payd".
Tedy odesílatel zaplatil clo jako součást poštovních nákladů a zahrnul
ho do ceny zboží.
Má nějakou dobrou smlouvu s DHL, že za proclení platí pár haléřů (při
velkém objemu) a to vlastní clo je zanedbatelná částka.