Re: Komunikace s PLC Siemens

Zdenek zdej na atlas.cz
Pondělí Srpen 10 07:59:16 CEST 2020

Dá se nějak poznat, jakým protokolem komunikuje HMI s PLC?
Na straně PLC není potřeba žádná SW podpora. DB mohou být optimalizované. Jen musí být v konfiguraci PLC povolen PUT/GET přístup.
Zdeněk
> Od: "Radek Sztwiorok" <sztrad na gmail.com>
> Komu: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
> Datum: 09.08.2020 09:28
> Předmět: Re: Komunikace s PLC Siemens

Upss na ten první zapomente jsem do toho nenakoukl, jsou to knihovny ale placené.Pokud děláte v pascalu tak existuje i balík Pascalscada kde je i komunikace ze simaticem jen jsem nekoukl jakým způsobem. Každopádně Modbus tam má zpracovaný dobře a je na první pokus funční. Pokud obsloužíte špatné stavy a výpadky tak i velice spolehlivý. Hledejte každopádně S7 protokol je lepší než modbus