OT: Dobry clanok... Was:Lehka pocetni indispozice

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pátek Srpen 7 22:12:43 CEST 2020

[preposielam]

Dobry vecer,

mam taku trochu otazku z ineho sudka... Chcel by som sa Vas spytat, ze
co si predstavujete pod pojmom "dobry clanok", teda clanok ci
publikacia, na ktoru by ste nefrflali? Pytam sa preto, lebo v dnesnej
dobe (povedzme ta rok dva dozadu) poznam len takych, ktori na vsetko
frflu a vsetko je blbost a vsetko je trivialita... A vsetko je
opisane. A ked si na niekoho este nedaj Boze zasadnu, tak v tom clanku
obratia aj kazde pismenko, len aby dotycneho upratali. Sami toho moc
neurobia, ale druheho treba patricne... Tak keby ste mohol napisat, co
si predstavujete pod dobrym clankom, bol by som naozaj velmi rad.

A.