Re: ARMové multimedia krabičky

Petr Labaj labaj na volny.cz
Neděle Srpen 9 20:44:32 CEST 2020

Takže tyhle v Linuxu jedou? Tak to je dobrá zpráva.
Mně se vzhledově moc líbí, jen jsem nikde nemohl najít co je vevnitř.

Já jsem našel, že spolehlivě by měl v Linuxu chodit tenhle:
https://www.aliexpress.com/item/1883597971.html
Lépe asi ta verze T230C než bez C. Chodit by měly obě, ale ta C má
novější verze demodulátoru.

Prosím napsal byste co je v tom donglu co jste odkazoval?
Zřejmě by to měl vypsat i "lsusb".
A kdybyste napsal i jakou zátěž systému udělá Tvheadend server
při příjmu TV a případně i kolik ten dongl bere elektriky, to to by
bylo naprosto skvělé.

Děkuji.
PL