ARMové multimedia krabičky - bylo NETFLIX - krabicka s dalkacem ?

Václav Ovsík vaclav.ovsik na gmail.com
Neděle Srpen 9 20:19:03 CEST 2020

On Sat, Aug 08, 2020 at 04:59:40PM +0200, Jaroslav Buchta wrote:
> Jenze USB DVB-T2 bazmeky jsou zda se velmi problematicky sehnatelne a uz

Na Ali jsem koupil 2x dongl Astrometa s nějakým odstupem.
https://www.aliexpress.com/item/4000467072904.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.27424c4dj59xI3
Oba šlapou, pouze jsem musel zaškrtnout v Tvheadendu staré API pro
získávání statusu (Force old status:)
Nějakej bug v ovladači. Nicméně TV sledujeme přes RPi4 s těma dvouma
donglama a celkem pohoda. Tu a tam se stane, že to zatuhne a je to asi
kartou, nebo rušením. Musím zkusit updatnou FW v RPi4 a zkusit bootovat
z disku. Zatím tam mám 64GB kartičku z ALI a asi neni úplně úžasná…
--
Zito