Re: ARMové multimedia krabičky - bylo NETFLIX - krabicka s dalkacem ?

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Neděle Srpen 9 09:20:52 CEST 2020

Dá se s tímto systémem (předpokládám tvhead...) dost vyhrat. Před x lety
jsem si vytvořil nějaké scripty, ty grabovaly EPG do MySQL, PHP z toho
generoval webovou stránku a pohodlne jsem si naklikat co chci nahrát a
vzhled byl dle mých představ (jednoduchý, rychlý, prehledny). Fungovalo to
docela pěkně. Asi to opět oživim a pouziji volne OPi (bude běžet pořád).
DVBT2 set top box, který mám je na tohle úplně k ničemu (nechtěl jsem
utrácet za lepsi). Ale ma to jedno plus. Na TV už skoro nekoukame. Většina
obsahu, který se na TV zobrazuje je přehrávání video souborů. Ale občas
vysílají něco co bych si chtěl nahrát.