Re: ARMové multimedia krabičky - bylo NETFLIX - krabicka s dalkacem ?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Neděle Srpen 9 05:15:45 CEST 2020

Dodatek:
Tak tu velkou zátěž při poslechu rádia dělá zobrazení v podstatě prázdné
obrazovky,
kde jsou jen hodiny a jméno stanice. Když se nechá rádio hrát ale skočí
se někam
jinak, tak zátěž klesne na obvyklou nízkou hodnotu.
Tady je v Kodi evidentně chyba.

PL