Re: ARMové multimedia krabičky

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Srpen 7 14:18:35 CEST 2020

Tak záhada zahlceného IR přijímače vyřešena.

Mám na stole monitor Philips, konkrétně Brilliance 271P.
A ten má něco, čemu říkají PowerSenzor. Je to detekce, jestli před
obrazovkou někdo sedí. Když ne, tak ztlumí jas.
No a ten senzor je dělaný nějakým IR vysílačem a přijímačem, který
chytá odražený paprsek. Hoši u Philipsu naladili ten vysílač na trochu
nešikovnou frekvenci.
Protože je to taky IR, tak by nepomohla ani červená krytka.
Po vypnutí této detekce se problém okamžitě vyřešil.

Tak k dokonalosti už mi zbývají jen 2 výzvy: vyřešit vypínání
desky (i po shutdownu to bere skoro stejně jako při běhu).

A pak bootování přes PXE, aby firmware mohl být na síti a dal
se snadno měnit podle momentálního nasazení desky.

PL