Re: ARMové multimedia krabièky - bylo NETFLIX - krabicka s dalkacem ?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Srpen 7 02:07:06 CEST 2020

Děkuji za změření.
Tak to bude vycházet asi zhruba stejně jako u toho mého OPi.
Já jsem s teplotou trochu níž, ale zase to mám volně na stole.

Dneska jsem zprovoznil i to IR dálkové ovládání. Namapoval jsem tam
dálkáč od starého DVB-T Humax. Byl sice trochu opruz testovat všechny
buttony a psát do tabulky jejich kódy, ale teď to funguje pěkně.

Ten nový noční build je opravdu povedený, vůbec nepadá. A to jsem
ho docela trápil v situacích, kde ten předchozí spolehlivě spadl.

Že se z té desky za 15 USD stane tak fajn zařízení jsem ještě před pár
dny vůbec nedoufal.
Navíc je to pěkný pracant - přes den řídí CNC frézku, večer ukazuje
nahaté baby.

PL