[OT:] Lehka pocetni indispozice

Dodo Racek dodoracek na gmail.com
Středa Srpen 5 23:53:15 CEST 2020

Asi by to chcelo nieco tazsie.

Nezakmitavaju vam snimace na hranach?
Nepouzivate odrazove sklicka 'rotikol' a nechyti snimac pri takej malej
gulke z ineho bodu odrazu odrazky?
A pri optosnimacoch (priemysel)  sme mali problem aj s lesklostou predmetu,
ktory mal zaclonit cestu vysielac-odrazka-snimac (paleta s krabicami,
omotana strecovou foliou vedela byt skvela nahodna odrazka ... a prislo
toooolko impulzov...alebo 'prazdny' usek dopravnika, aj ked tam stala
paleta...)

Dodo
mobil

Dňa st 5. 8. 2020, 23:35 Pavel Kutina <hw na prelude.cz> napísal(a):