[OT:] Lehka pocetni indispozice

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Středa Srpen 5 23:34:55 CEST 2020

Kulicka je dostatecne mala, ale lehka (6mm, 0.2g - strelivo pro airsoft, nic
jineho kulateho nebylo po ruce a likvidovat lozisko se mi nechtelo), takze
treni asi nebude uplne zanedbatelne, slo mi hlavne o to, abych byl priblizne
radove spravne, fakt nevim, jak jsem se dopocital tech 20 ms predtim.

Ruzne dalsi vlivy se snazim eliminovat (prave to spousteni stejnou hranou),
obcas mi oretecou nejake timery a tak dale, takze mi to chvilema vraci uplne
kravoviny a nevim, kde mi hlava stoji, kazdopadne mi to relativne casto
vraci casy kolem 80 ms, ktere uz by se tedy daly povazovat za realne.

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: Dodo Racek
To: HW-news
Sent: Wednesday, August 05, 2020 11:14 PM
Subject: Re: [OT:] Lehka pocetni indispozice

Ak je ta gulicka dostatocne tazka a mala, teda sa da zanedbat trenie o
vzduch, tak by to malo byt spravne.

Registrujete na zavorach rovnaku hranu?
Preleti cez zavory rovnakou castou?
Naozaj pada (bez trenia napr. v rurke, ktora gulicku usmernuje pred, alebo
medzi zavorami)?

Dodo
mobil

Dňa st 5. 8. 2020, 23:06 Pavel Kutina <hw na prelude.cz> napísal(a):

Takze spocitam t1 jako cas pri vstupu do prvni zavory, tj po draze 100mm od
startu (142 ms), potom t2 pro drahu 200mm od startu (100mm k prvni brane,
100mm ke druhe - 202 ms), casy odectu a vyjde mi 60 ms, stravenych mezi
obema branami.

K tomu vzorci jsem dospel taky, ale ted jsem asi v nejakem podivnem
rozpolozeni, kdy mi nevyjde CRC, ani kdyz si budu scitat prsty na rukou :)

Diky.

Pavel Kutina