Re: ARMové multimedia krabièky - bylo NETFLIX - krabicka s dalkacem ?

Jan Půhoný konference na puhy.cz
Středa Srpen 5 23:30:46 CEST 2020

Tak jsem to změřil pořádně, samostatné S905:

Vše při 5V:
S905 při bootování až 0.5A
S905 nabootovany 0.28A
S905 procházení vzdáleného NAS až 0.6A (!)
S905 přehrávání 1080p video + 5.1 Audio  (film cca 10GB) 0.44 až 0.48A
Výchozí teplota 24°C, teplota po 2h filmu 1080p 39°C

Ohledně S912 ... některé mají 3G RAM některé 2G, ty levné mají většinou jen
2G (nevím jestli to vadí). Taky jsem zahlédl verzi jen se 100Mbps
ethernetem. To nevím jestli vadí.

Ohledně pluginů nevím, sám bych ho chtěl donutit spíše k většímu cachovani
.  Nezkousel jste nekdo? Tahám filmy z NASu a když tam teče něco většího do
nebo z NASu ještě navic odjinud (PC) tak se to kouše. Není to ethernetem
(vše slinkovano na 1Gbps) ale pomalým NASem .

Je to příjemné, že teplo snad nebude zásadní problém.