Re: ARMové multimedia krabièky - bylo NETFLIX - krabicka s dalkacem ?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Srpen 5 15:48:57 CEST 2020

******************

| Dne 5.8.2020 v 9:51 iko napsal(a):
|
| Tanix TX3 mini, idle CoreElec v menu nejakych 315mA, pri prehravani
| toho zajaca to dava okolo 330-410mA, najviac to zralo ked nacitaval
| nahlady videi zo samboveho share, to bolo 500 volaco mA.

******************

Děkuji oběma za informace.
Je to příjemné, že teplo snad nebude zásadní problém.

U měření pana Půhoného se (předpokládám) dost projeví spotřeba toho
HDMI switche. Schválně jsem to zkusil u sebe, a s maličkým HDMI
switchem se 3 vstupy stoupla spotřeba na 5V o víc než 200mA
(na mém OPi naprázdno z 0.35A na 0.58A).

2 dotazy: v nabídce těchto TV boxů jsou podezřele levné modely
s chipem S912. Dle mého laického názoru by snad neměl být v ničem
zásadně horší než S905W nebo S905X2 a S905X3.
Ty S905X2/3 sice mají USB3, ale to mě nebere.
Není tam prosím nějaký zakopaný pes, kterého zatím s malým rozhledem
nevidím? Třeba v horší podpoře alternativními SW nebo něco jiného?

A druhý dotaz: neexistuje pro LibreELEC nějaký pěkný program/plugin
který měří a zobrazuje teplotu chipu a aktuálně nastavenou
rychlost hodin? Něco jako je "armbianmonitor" na Armbianu?
Ty informace se dají vytahat někde ze stromu /sys/devices, ale
bylo by hezké mít možnost je on-line zobrazit v Kodi.

Děkuji.
PL