Nano VNA

balu balu na k-net.fr
Středa Srpen 5 13:30:36 CEST 2020

to nie je len didakticky... V praxi si s tym mozes velmi skarede
nabehnut aj ked nemerias krystalovy filter.
Preto kolegov v ramci kurzov ucim merat bud s plnou a spravnou
kalibraciou, alebo ak chcu len nieco narychlo tak s uplne vypnutou
kalibraciou. Taka skoro dobra kalibracia je niekedy svina.
b.