Re: Nano VNA

ok1uga na volny.cz ok1uga na volny.cz
Středa Srpen 5 12:06:32 CEST 2020

Ahoj Balu,

SW se neinstaluje - nakopíruje se a spustí. Na první pohled to vypadá dobře. Zkusil jsem tím změřit nějaké filtry které mám doma a ukázalo to to co mělo. Ale ještě jsem neměl čas to srovnávat s VNWA. Ovšem pro didaktické účely nepotřebuješ zázračnou přesnost, a tak myslím požadavky tento přístroj bohatě splňuje. Hlavně Studentík pokustón nezničí přístroj za statisíce :-). Co jsem s PC zkoušel fungovalo bez problému. SW nemá zdaleka tak bohaté možnosti jako VNWA, ale je uživatelsky mnohem přívětivější.  A hlavně není tak problematická instalace a první nastavení jako u VNWA.

Na první osahání se mi to moc líbilo. Ale s konečným verdiktem bych raději počkal až na tom začnu něco reálně měřit.

    Martin.

> Od: "balu" <balu na k-net.fr>
> Komu: hw-list na list.hw.cz
> Datum: 05.08.2020 10:14
> Předmět: Re: Nano VNA

toto by mohol byt celkom zaujimavy kup na cvicenia na elektrofakultu.
 Pouzivame 3 "dospele" VNA (Agilent, Copper Mountain) na 10 ludi, urcite
 by bolo zaujimave keby mal kazdy svoj pristroj a svoju vlastnu pracu.

 Mozete prosim napisat odkial ste to kupili (vid dole), ale hlavne par
 riadkov ako to funguje s pocitacom, ako sa to instaluje, aky software treba?

 dakujem,

 b.