Nano VNA

balu balu na k-net.fr
Středa Srpen 5 10:14:11 CEST 2020

toto by mohol byt celkom zaujimavy kup na cvicenia na elektrofakultu.
Pouzivame 3 "dospele" VNA (Agilent, Copper Mountain) na 10 ludi, urcite
by bolo zaujimave keby mal kazdy svoj pristroj a svoju vlastnu pracu.

Mozete prosim napisat odkial ste to kupili (vid dole), ale hlavne par
riadkov ako to funguje s pocitacom, ako sa to instaluje, aky software treba?

dakujem,

b.