Fwd: Fwd: Re: Kod smd dioda

balu balu na k-net.fr
Středa Srpen 5 10:54:20 CEST 2020

ano, padelky su mozne, rozmyslal som nad tym ako prve. Na druhej strane
objednaval to pred 6 rokmi student, ktory u nas uz nepracuje. Je mozne,
ze zrovna hentie diody neboli vtedy na sklade, tak sa osadzovna pytala
ci mozu nahradit a niekto, uz to asi nebol ani on povedal, ze ano.
Papierovo vyzeraju tie diody v poriadku, drobne rozdiely som nasiel az
ked som cielene hladal, lebo som vedel co presne nefunguje.

Brusit puzdra je zaujimava zabavka, tak sme zrovna u tohoto projektu
zistili, ze niektore krystalove oscilatory pouzivaju genericky krystal
rovnakej frekvencie a vystupna sa nastavi pri vyrobe naprogramovanim
delica. Ten sa ale v nasej aplikacii pri skrate odprogramoval a zacalo
to vysielat data 20x rychlejsie. Tak sme museli otvaranim puzdier najst
taky oscilator, ktory pouziva krystal priamo, na svojej frekvencii.

Musim makat, takze az tak vela casu na hranie teraz nemam. Nahradime
cerstvo kupenymi diodami so spravnym znacenim, otestujeme ci to vydrzi
160 skratov pojde to do urychlovaca :-)

b.