Fwd: Fwd: Re: Kod smd dioda

Jirka zaloha na volny.cz
Středa Srpen 5 10:41:06 CEST 2020

I přes "...materialom, ktory verime, ze bol  originalny..." bych stále
ještě bral v úvahu možnost fake apod. součástky.

Možná namítnete, že v případě CERNu a jeho dodavatelů je to vyloučené,
ale Číňan je vynalézavý a padělky je občas problém rozlišit i docela
sofistikovanými metodami. Čili nemusí jít o úmysl vašeho dodavatele, ale
někoho v řetězci.

Navíc úroveň těch problémových součástek je velmi různá, někdy může jít
i o "lehce mimotoleranční" standardní výrobu atd., prostě možností je
takřka nekonečně.

Začal bych rozbroušením té problematické diody a ev. zasláním fotek z
mikroskopu přímo výrobci. Na dotaz CERNu by mohl reagovat...

--
Jirka