WMP - prosba o pomoc, nechodi pod win10...

Stanislav Šmejkal smejkal na smejkal.com
Úterý Srpen 4 18:44:11 CEST 2020

Setkávám se s tím i original DVDček od distributora, které promítáme v
letním kině. Prostě pravé myšítko a Přehrát s VLC přestalo počátkem
července na část DVDček fungovat. A nejde o média, pokud je zkopíruju na
disk, tak to nejde ani s adresářem, ve kterém obsah toho DVD je. Osobně
mi přijde, že si před spuštěním Windows nejprve kontrolují obsah a bude
tam nějaká podivná ochrana práv.

Standa