WMP - prosba o pomoc, nechodi pod win10...

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Úterý Srpen 4 18:31:25 CEST 2020

[preposielam]

Dobry den,

ked sa tu uz preberaju rozne softwarove riesenia pre video, chcel by
som Vas poprosit o pomoc. Dostal som starsi vyradeny Optiplex 9020, na
ktorom mi nefuguje Windows media player vo win10. Po starte WMP sa
tento bud sam odinstaluje alebo deaktivuje v systeme win10 a vobec nic
sa nespusti. Alebo sa objavi nejaka hlaska "nefunguje nejaky server" a
WMP opat skonci. Nedaju sa prehrat ani CD-cka ani mp3 na hardisku.
Neviete mi prosim niekto poradit, ako mam ten windows mwdia player
rozchodit? Mam starsie vyukove DVD-cka, ktore su urobene na WMP, s
VLC-playerom mi nechodia tiez, a nemozem si pustit ani tie. Este ma
napadlo odpojit alebo zakazat v biose DVD-mechaniku a preinstalovat
windows, ale to sa mi naozaj velmi nechce...

Velmi pekne dakujem za pomoc a rady na riesenie.

A.