Re: ARMové multimedia krabičky - bylo NETFLIX - krabicka s dalkacem ?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Srpen 4 16:48:03 CEST 2020

Zkoušel jsem to jak filesystému Linuxu (tedy fyzicky z SD karty, použil
jsem hodně rychlou kartu 80 MB/s), tak ze sítě (NFS i CIFS). Síť po
Ethernetu. Moje deska jednak WiFi nemá, navíc obecně WiFi všude beru jen
jako nouzovku. Drát je drát.

LibreELEC jsem použil nějaký stabilní. Zkusím ten aktuální noční.

Děkuji.
PL