Re: ARMové multimedia krabičky - bylo NETFLIX - krabicka s dalkacem ?

iko iko.ikoon na gmail.com
Úterý Srpen 4 16:21:13 CEST 2020

No, kompilovat som si musel, pretoze na moju dosku uz nikto kompilovat
nechce, neni uz podporovana, vraj ma malo pamete. A tie kompilaty, co
som niekde nasiel nemali zas pluginy (hts napr).

Nic ine som tam nedaval, len LibreELEC. Ovladace uz su priamo v tom
kompilate.

Tieto imagy su pomale? https://test.libreelec.tv/

Este... nezdrzuje to siet? Ja idem po eternete, wifi je pre mna
nepouzitelne.

On 8/4/20 3:01 PM, Petr Labaj wrote:
> Velice děkuji za pokus.
> Takže už je to jasné - jsem multimediálně zakletý. Jiné vysvětlení snad
> nemůže být, když mi to nejede rozumně ani na LibreElec ani na Debianu.
> A to máme stejný procesor, moje deska má dokonce 2x tolik paměti.
>
> Škoda, že máte vlastní kompilaci distribuce. Takže tam nemůžu
> nasypat přesně to samé, jako tam máte Vy.
>
> Po dosavadních marných pokusech jsem už to chtěl vzdát. Ale když píšete,
> že u Vás je to OK, tak budu bojovat dál. Zkusím jiné distribuce LibreElec,
> starší i novější (pokud už nějaká je).

> [...]

iko

Odoslané z môjho osobného počítača pomocou protokolu SMTP.