Re: ARMové multimedia krabičky - bylo NETFLIX - krabicka s dalkacem ?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Srpen 4 15:01:48 CEST 2020

Velice děkuji za pokus.
Takže už je to jasné - jsem multimediálně zakletý. Jiné vysvětlení snad
nemůže být, když mi to nejede rozumně ani na LibreElec ani na Debianu.
A to máme stejný procesor, moje deska má dokonce 2x tolik paměti.

Škoda, že máte vlastní kompilaci distribuce. Takže tam nemůžu
nasypat přesně to samé, jako tam máte Vy.

Po dosavadních marných pokusech jsem už to chtěl vzdát. Ale když píšete,
že u Vás je to OK, tak budu bojovat dál. Zkusím jiné distribuce LibreElec,
starší i novější (pokud už nějaká je).

A pak zkouknu celou serii Harry Pottera (zatím na PC), jestli tam nenarazím
na nějaké zaklínadlo, kterým by se dala zrušit má multimediální kletba.

Ještě dotazy: instaloval jste tam prosím mimo tu distribuci LibreElec
něco podstatného navíc? Nějaké kodeky nebo tak něco z jiných zdrojů?
A to přehrávání jste prosím dělal z SD karty nebo ze sítě? A pokud ze sítě,
tak NFS nebo SMB/CIFS, prosím?

Děkuji ještě jednou.
PL