Re: ARMové multimedia krabičky - bylo NETFLIX - krabicka s dalkacem ?

iko iko.ikoon na gmail.com
Úterý Srpen 4 07:51:59 CEST 2020

Tak konkretne toto video som skusal na OPi One (H3) (tusim LibreELEC,
vlastna kompilacia), bez problemov, vytazenie jedneho jadra (zo 4) tak
20%, ostatne 0.nic. Pocas prehravania je prostredie kurzor normalne svizny.

Potom ma krabicku Tanix TX3 Mini (Armlogic S905W) s nabootovanym
CoreELEC, tam je vytazenie procaku okolo 30-35% odhadom (hybe sa to
furt), ale prehrava tiez v pohode, pocas prehravania je prostredie
kurzor normalne svizny.

--
iko

Odoslané z môjho osobného počítača pomocou protokolu SMTP.