Re: ARMové multimedia krabičky - bylo NETFLIX - krabicka s dalkacem ?

Pondělí Srpen 3 21:17:10 CEST 2020

Ja jsem hodil original image Kodi na RPi a lita to jak z praku :D
Asi je to konfiguraci ruznych kodeku, driveru a vseho mozneho, chvili
jsem to taky resil ale vysledek nejak nebyl. Vyladeny image je asi jasna
cesta v tomto pripade.