OT:Fragmentace

Jindroush jindroush na seznam.cz
Neděle Srpen 2 22:45:07 CEST 2020

Pokud je to tak, ze ackoli je 100 vlaken, ale je tam jedna casova osa,
tak bych to resil kombinaci technik
a) sdilena cache v pameti, ktera cachuje objem/cas dat a naraz je vysype
na disk
b) pred-alokovaval bych vystupni soubor, tj. mel bych 1MB predalokovany
a az bych ho zaplnil, prodlouzil bych soubor o dalsi 1MB.
Tim se vyhnu fragmentaci.

Jinak je otazka, zda se nedaji pouzit jine, hotove, overene technologie
- nejaky message queing a la RabbitMQ apod., nebo mozna primo existuji
hotove projekty pro graphing iot senzoru.

J.