Re: přesnost PCB z Číny a osazovačka

Ondřej Janovský ondrej.janovsky na alarex.cz
Čtvrtek Duben 30 13:48:49 CEST 2020

No sázet se nebudu ;) na to vím úplné prd.
Než dorazí motory, budu mít čas na práci, kterou jsem zanedbával.

Ale možná si špatně vykládám pojmy přesnost a rozlišení.

Mám za to, že když je na plný krok rozlišení 0.160 mm, tak se na cokoliv
s mikrokrokem mezi tím nemohu moc spoléhat.

Že se motor pohybuje jemněji, ale dosažené mezipolohy nejsou přesné.

Oja