3D: doska GT2560 - poskodeny MCU, vymena?

Martin Hanek martin na hanek.net
Čtvrtek Duben 30 08:07:29 CEST 2020

Nehledejte v tom vědu, nic bych nevyndával, obyčejnou horkovzdušnou
pistolí na střední výkon ze vzdálenosti cca 10 cm pomalu zahřívat MCU
cca 1-2 minuty, případně se po čase přibližovat a sem tam na to sáhnout
pinzetou.
Případně před odpájením pocínovat vývody MCU, to tomu dost pomůže. MCU
takto vyndáte be problémů, aniž byste cokoli poškodil.

Martin Hanek