doska GT2560 - poskodeny MCU, vymena?

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Čtvrtek Duben 30 00:45:52 CEST 2020

Vdaka za upozornenie na strhnutie cesticiek aj pri rezacej metode.

Pocinovanie vsetkych vyvodov pajkou a uplne prehriatie pouzivam tiez,
ale ako pisete, pri mensich obvodoch. Alebo lepsie povedane pri obvodoch
s hrubsimi vyvodmi, teda hlavne s hrubsimi cestami na DPS. Tu, pri tej
jemnosti, sa prave bojim, ze sa niektore piny neprehreju a potom strhnu
cesticku, alebo naopak sa niektore cesty prehreju az moc a odlupnu sa od
podlozky.

miro