Re: přesnost PCB z Číny a osazovačka

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Duben 29 21:44:03 CEST 2020

Tyhle drivery nemám, ale z doslechu je to prý fakt hodně povedený HW.
S těmi určitě i 1/8 kroku bude vycházet ještě hodně přesně (je-li motor OK).
Taky koketuju s myšlenkou si na hraní pár kousků koupit.
Ten enkodérový vstup si vyloženě říká o nějakou zpětnou vazbu. Aspoň třeba
DIY z kotoučků z inkoustovek ze šroťáku.

Na testování přesnosti polohování krokáčů je samozřejmě nejjednodušší použít
enkodér s velkým rozlišením.
Ale pěkně se dá použít i laserové ukazovátko. Namontovat na motor, zaostřit
na co nejvzdálenější stěnu a na ni pak na přiloženém metru odečítat polohu.

Prosím dotaz: jsem Duety nepolíben. Ale někde na dně šuplíku mám nějaké
Arduino Due. Myslíte, že ještě má smysl na tom zprovoznit nějaký SW Duet?
Asi by to byla jen nějaká dost stará verze, že. Nebo tam existuje
kompatibilita
i s tímhle původním starším HW?
Interface na drivery, topení, teploměry atd. by nebyl žádný velký problém.
Díky za případnou osvětu.

PL