Arduino ESP8266 ryclost/verze

Pavel Brychta pavel.brychta na duhasys.eu
Středa Duben 29 12:09:19 CEST 2020

Dobrý den,

ten čas je naprosto nesyslný - v jaké konfiguraci LWIP používáte? Měříte
na popředí a v async callback jen odesíláte hodnotu? Stránku servírujete
z flash (PROGMEM), SPIFFS, ...? Standardně používám LWIP2 jako lower,
tak higher bandwidth, async tcp/async web server, ze SPIFFS servíruju
cca 180kB gzip html/js/css (celkem cca 800kB rozbaleného textu) a
celkový load time je pod 3 sekundy.  Hodnoty přenášíte přes websoket,
ajax, refresh?

Pavel Brychta