Arduino ESP8266 ryclost/verze

JP dodo.hw na jnc.cz
Úterý Duben 28 21:48:43 CEST 2020

Ano, to me, po procteni zdroju taky napadlo, ze nekde cykluje, ale ted
tam mam treba na zkousku toto:
https://raw.githubusercontent.com/RuiSantosdotme/Random-Nerd-Tutorials/master/Projects/ESP8266/ESP8266_Relay_Module_Web_Server.ino
A tam v podstate nic moc neni.
Nevim jak vic oddebugovat to rozhranni WIFI - TCP. Uplne to urcite
neupadne, to by bylo videt na reconnectu wifi.
Nebo radsi zahodit a vzit ESP32? ;-)

JP