Re: přesnost PCB z Číny a osazovačka

Ondřej Janovský ondrej.janovsky na alarex.cz
Středa Duben 29 09:07:30 CEST 2020

Tak je to smutné, velice smutné :(

Osa X chodí docela dobře. Ale s Y je problém, kdy mám GT2 16 zubů, 1/16
mikrokrok a v délce 10cm mi polohuje stroj přesně. Ale u součástek,
jejichž vzdálenost v ose Y je 0.145mm se poloha druhé rozjede o
0.3-0.4mm do kladných hodnot. Přitom součástka s nejvyšší souřadnicí Y
je zase naopak v rámci mezí.

Motor mám Microcon, pohledově osa nehází.

Oja