Re: přesnost PCB z Číny a osazovačka

Ondřej Janovský ondrej.janovsky na alarex.cz
Pátek Duben 24 11:47:40 CEST 2020

Dne 23. 04. 20 v 20:39 Pavel Hudecek napsal(a):

> Ale zajímalo by mě, jak to s těmi dotazovanými offsety přesně je:
>
> - Jestli se mění plynule,- nebo se jedná o některé konkrétní součástky
> a o pár mm vedle zase ostatní sedí přesně.

Ano, nemění se plynule, ale některé sedí krásně a jiné o centimetr vedle
mizerně a následně na protějším konci desky zase dobře. Nejsem dnes u
stroje, abych to nafotil.

> - Jestli je to na všech ks stejné.

To ano, chyba se projevuje u konkrétních součástek.

> V druhém případě by chyba mohla být v nastavení gerberu, třeba málo
> desetinných míst a následně chyby offgrid pozic.

To mě nenapadlo, používám Kicad.