TC2309

mcmlxxx mcmlxxx na hantec.cz
Pátek Duben 24 17:00:17 CEST 2020

to je zajímavé, ale nebude to můj případ. já mam totiž dvě stejné čelovky. jedna funkční ležela v bedně na nd protože měla prasklý koš na baterie. Druhá se používala a po té co jsem ji zapomněl na nabiječce začala svitit slabě. vzal sem proto z té první mechanicky poškozené desku s elektronikou a začla svítit normálně, tzn. led lze vyloučit. tepreve az sem tu opravenou zapomněl opět na nabíječce, odešla znova. takže teď mám slabě svítící obě dvě a vrtá mi hlavou v čem může být problém ...

⁣Odesláno z TypeApp ​