TC2309

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pátek Duben 24 13:18:19 CEST 2020

Mě se taky jedna svítilna  takto chovala, po výměně ledky za 1W pecku a
úpravu reflektoru slouží k plné spokojenosti.

Zajímavé je, že po odpájení ta původní ledka zas se tváří jako dobrá, ale na
desce svítila jen jako světluška.

----- Původní zpráva -----
Od: mcmlxxx

Tak jsem trochu v koncích. objednal sem 10 nových tranzistorů a 10 řídícich
IO. nejdříve jsem najisto vyměnil tranzistor, čelovka stále sviti slabě.
vyměnil sem i řídící IO , stále svítí slabě. zkontroloval sem baterie, jsou
ok. zkontroloval jsem držáky baterií , jsou ok. zkontroloval jsem diodu na
vstupu, je ok. odpojil sem led chip a pres trimr pripojil na baterii, svit
jde nastavit naplno, tzn chip ok. změřil sem odběr celého zařízeni , 7mA.
Nikde tam nic proud nežere , že by to baterky nedaly. už nevím kam sáhnout.
připadne mi to jako by se tranzistor málo otvíral...