Odpojovani SIM800

hwnews konference hwnews na cncnet.info
Pátek Duben 24 15:22:17 CEST 2020

Jen takovou perlicku....protoze jsem se ted na lod delsi doby nedostal
nechal jsem cele zarizeni v tom stavu kdy to prestalo posilat data a
neslo se na modul dovolat - to bylo 2.4.2020.

Vcera 23.4.2020 17:25 prisla dalsi data...aniz by se delal nejaky
reset, restart...proste nic...stale stejne se tam kazdych 5 minut
vyvolava spojeni ke me na server. Tak jsem zvedavej co se bude dit
dal.

RV