Problem s MPPT reg

AZe aze na seznam.cz
Sobota Duben 4 10:25:23 CEST 2020

Zdravím. Pořídil jsem několik malých modulů pro nabíjení LiIon článků pro osvětlění z malých 10W FV panelů, tady
https://www.ebay.de/itm/5A-MPPT-Solar-Panel-Controller-Step-down-Constant-Current-Voltage-Buck-Module/401616625064?ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT&var=671360126095&_trksid=p2057872.m2749.l2649
Tři ks jsou s displejem, 3 bez (je na konektor).
Pak jsem ho objevil i tady https://www.hadex.cz/m464a-regulator-mppt-6-36v-5a-modul-s-displejem/
s českým návodem.
Po připojení k FVP (bez LiIon) se dá nastavit 4,2V nebo podle potřeby i vyšší. Pak se připojí články a prochází proud, když svítí slunce, i přes 2A. Bod MPPT se dá také nastavit (panel 10W má naprázdno asi 21V), je to kolem 18V, i omezení max. proudu.
Problém nastane v okamžiku, kdy se odpojí FV panel a znovu připojí, nebo ráno po rozednění. Střídač se zřejmě nerozběhne, displej nesvítí a na vstupu jsou necelé 4V, panel je přetížený a výstupní proud je cca 0,3A, asi jako při přímém propojení panelu s články. Činnost se obnoví po krátkém odpojení a připojení článků, displej pak svítí, zase to funguje. Nesetkali jste se s tím? Není to vada 1 kusu, mám jich 6, dělají to všechny.
Co se s tím dá dělat?
aze