Pripojeni plynoveho sporaku

Dodo Racek dodoracek na gmail.com
Pátek Duben 24 06:24:16 CEST 2020

Plyn na horenie potrebuje vzduch (kyslik z neho). Preto sa zmiesava so
vzduchom este pred miestom, kde uz hori. Na horaku, v mieste, kde to uz ma
horiet by bolo neskoro... nezmiesal by sa dostatocne.
Robi sa to roznym tvarovanim a la venturiho trubica, aby bol plyn nasavany
a vedeny spravnym smerom k miestu horenia.

Napriklad aj pavuk vo venturiho trubici v kurenarskom plynovom kotli vie
"spravit" svoje...

Dodo

Dňa št 23. 4. 2020, 23:36 Miroslav Šinko <sinkomiro na gmail.com> napísal(a):