Pripojeni plynoveho sporaku

Jirka zaloha na volny.cz
Středa Duben 22 16:30:43 CEST 2020

1) na těsnění klasických trubkových závitů je dnes nejlepší
https://duckduckgo.com/?q=t%C4%9Bsn%C3%ADc%C3%AD+%C5%A1%C5%88%C5%AFra+loctite+55&t=h_&ia=web
. Obsahuje jak pevnou (vlákna), tak mazlavou složku a opravdu "zapadne"
do struktury závitového spoje zcela dokonale.

2) detektor úniku plynu lze půjčit, viz třeba
https://duckduckgo.com/?q=detektor+%C3%BAniku+plynu+p%C5%AFj%C4%8Dovna&t=h_&ia=web

--
Jirka