Pripojeni plynoveho sporaku

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Středa Duben 22 08:32:23 CEST 2020

Nic som necitil ani ja. On hej.
Ten detektor citi aj zacinajuci unik plynu, napriklad prehrdzavenu mikrodierku
ta sa casom zvacsi a potom uz moze byt neskoro. Na to su plynove revizie.
A pouzity sporak uz tiez nemusi byt OK

j.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Josef Zeman
Sent: 22. apríla 2020 8:29
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: Pripojeni plynoveho sporaku

Dobrý den

Když jsem doma vyměnil kombinovaný sporák, tak jsem si připojení dělal sám. Elektrikář jsem. Plyn byl zajímavější, protože byl stále ještě připojený pevnou trubkou. Tu jsem vyměnil za zhruba metrovou hadici, aby se s ním dalo manipulovat. Koupil jsem ji jako speciál pro tohle použití v železářství i s těsněním. Od té doby byla minimálně jedna revize plynu a detektor i plynař byli spokojeni. Já použil jako detektor vlastní nos. Nic složitého jsem na tom neshledal.

Zeman