Pripojeni plynoveho sporaku

Josef Zeman jozem na volny.cz
Středa Duben 22 08:28:41 CEST 2020

Dobrý den

Když jsem doma vyměnil kombinovaný sporák, tak jsem si připojení dělal
sám. Elektrikář jsem. Plyn byl zajímavější, protože byl stále ještě
připojený pevnou trubkou. Tu jsem vyměnil za zhruba metrovou hadici,
aby se s ním dalo manipulovat. Koupil jsem ji jako speciál pro tohle
použití v železářství i s těsněním. Od té doby byla minimálně jedna
revize plynu a detektor i plynař byli spokojeni. Já použil jako
detektor vlastní nos. Nic složitého jsem na tom neshledal.

Zeman