Re: Chyba v C - velmi podivné chování

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Úterý Duben 21 22:06:45 CEST 2020

Ja som po urcitom case prisiel na to, ze privela pismeniek je rovnako zle
ako primalo. Samozrejme je tazke utrafit nejaky zlaty stred; a co je este
tazsie, je utrafit tie spravne pismenka a ich spravnu polohu tak, aby to
pomohlo mojmu buducemu ja prip. niekomu inemu.

A tie "coding standards" typu hlavicka funkcie a rozbijanie do funkcii su
podla mna vo vacsine pripadov kontraproduktivne (to je samozrejme slovo do
bitky, rovnako zbytocnej ako su napr. diskusie o zatvorkovaco-zalamovacich
styloch (zbytocnej, pretoze sa ma pouzivat len a len One True,
samzorejme)).

V tomto konkretnom pripade by som ja asi pouzil tu pomocnu premennu; ale co
je podla mna ovela dolezitejsie je, ze ak by som aj zachoval ten vyraz tak
ako je, rozbil by som ho do jednotlivych riadkov a kazdy riadok by som
okomentoval; vratane toho finalneho porovnania s cislom 3.

wek