4FSK demodulator v SDR

Daniel Valuch balu na k-net.fr
Pondělí Duben 20 14:35:17 CEST 2020

vyzera to celkom zlozito, mas k tomu nejake obrazky? :-)

Mna by v prvom momente asi napadlo urobit 4 numericke oscilatory v BB,
kazdy beziaci na frekvencii jedneho zo symbolov. BB IQ signal by som
potom zmiesal (vynasobil) s tymito oscilatormi. Tam kde bude zmena fazy
v ramci dlzky symbolu nulova (minimalna) ten symbol si prave prijal.
Vzhladom na to, ze ide o zmiesavania na nulovu frekvenciu, asi by sa
dala pozerat priamo aj I a Q zlozka, bez potreby arkustangensu.

Mas k tomu aj nejake konkretnejsie cisla? Ak budem vecer chlastat na
zahrade, bo nie je co ine robit, mozno by som si cvicne prepocital.

b.