4FSK demodulator v SDR

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Pondělí Duben 20 11:10:40 CEST 2020

Zdravim,
Tak som sa cez vikend hral so SDR a doprogramoval 4FSK demodulator.
Ako som to vymyslel:
Z BB IQ singalu sa najskor vypocita aktualna faza signalu
Nasledne sa derivaciou ziska aktualna frekvencia
Druhou derivaciou sa ziska signal pre DPLL na casovanie symbolov
Usmernenim alebo  x^2 druhej derivacie  sa odstrani modulacia a ostane len F0 frekvencia symbolov (+nasobky)
pretoze modulacia je pre DPLL neziaduca
Vzorkovaci bod je ked faza presiahne 2PI
Ake jednoduche...
Preco som to tu napisal je, ze hoci je metod na demodulaciu FSK vela, nenasiel som na nete ziadnu, ktora funguje takto
Ale mozno som pri ziskavani hou-nou malo hladal
j.