[OT] lepidlo na duse - veloduse

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Sobota Duben 18 20:05:39 CEST 2020

Druhá možnost je, že časem slábne ta paměť 😀

Pavel Kutina

On Sat, Apr 18, 2020 at 8:03 PM +0200, "Pavel Hudecek" <edizon na seznam.cz> wrote:

Teď jsem volal s naším bývalým dlouholetým hlavním vedoucím z tábora. Za 28 let pamatuje 5 píchlých kol:-) Jindřichohradecko je zdá se bezpečné.

Trochu mě děsí, že se to může změnit. Mezi předminulým a minulým rokem půlka okolních lesů podlehla kůrovci a boji s ním.

PH

Od: Pavel Hudecek

Takže minimálně 3 lidé píchli o trn, z toho minimálně 1 byl z akátu. Vypadá to, že pravděpodobnost píchnutí evidentě závisí na rostlinách vyskytujících se v daném kraji.

Na jaké další trnité rostliny si mám dávat pozor? (např. ostružinama, malinama apod. můžu bez obav projet, jen je dobré zvednout nohy)

U mě to nepíchání došlo tak daleko, že nevozím nic, ani pumpičku. Jen jednou jsem kvůli tomu musel tlačit/jet na prázdném, celkem asi 25 km. Doma jsem po výměně duše zjistil, že mi asi jen nějakej vtipálek duši vypustil, když jsme byli v cukrárně a měnit jsem ji tedy nemusel. Což mě překvapilo, vzhledem k tomu, že jsem na tom prázdném kole ujel určitě většinu uvedené vzdálenosti a myslel jsem si, že duše bude zničená už kvůli tomu. Asi jsem i s ultratěžkým kolem lehkej:-)

Od: Miroslav Šinko
Ked som este jazdil vela na cestnom (mal som cca 10-rocne obdobie

7-10tis km/rok), to sa parkrat do roka pritrafilo prerazenie.

Prepichnuti vela nebolo, ale stali sa aj tie.

Potom, so zvysenim premavky, som presedlal na horsky a to boli kadejake

trne, droty.. Pamatam sa, ako som sa raz ponahlal z prace domov. Vzdy

som isty usek jazdil po ceste, ale vtedy som to strihol po chodniku cez

parcik skratkou. No a crepy z rozbitej flase som zbadal neskoro. Tak

namiesto rychlej cesty domov som menil dusu..

Jednu dusu som mal zalepenu presne 20x, to som poratal a povedal som si,

ze staci a vyhodil som ju :)

Inac vzdy som nosil, aj stale nosim nahradnu dusu. Lepim az doma a

zalepenu dusu mam potom ako nahradnu. Napriek tomu mam aj "zo dve"

zaplatky a lepidlo. Na ceste som lepil mozno 3x (akoze uz po vymene

nahradnej duse som zase pichol).