[OT] lepidlo na duse - veloduse

Sobota Duben 18 09:04:30 CEST 2020

Když jsem jako kluk hodně jezdil, tak jsem občas píchnul, nějaký trn z
akátu, vozil jsem taky náhradní duši, je to nejrychlejší oprava, když
jste na cestě. Píchlou duši jsem pak lepil až doma.

Teď tu mám dvě závady, jedna duše prodřená o tu matku, co drží drát v
ráfku, je tam samozřejmě páska, ale byla posunutá ke straně a tak se
duše časem prodřela. Samotného mě to překvapilo, to kolo mám přes 15
let. Zalepil jsem to zbytkem lepidla a záplatou, co jsem tu měl, snad
to bude držet, kdyžtak náhradní duši mám taky.

Druhá závada se zalepit nedá, koupil jsem starší dětské kolo s 24"
koly a je díra na boku ventilku. Ta duše byla posunutá, takže byl
ventilek na šikmo a opíral se o tu díru. No a zjistil jsem, že 24"
duše všude nemaj a taky mám zrovna nějaký rozměr, co se už moc
nepoužívá (1 3/8 540), pláště na to moc nejsou, třeba v Alze maj 24"
jen jedny a ty mi na to nepasujou. Takže o důvod víc mít doma čím
zalepit duši, když bych novou sháněl po všech čertech nebo na ni
čekal, až přijde z eshopu.

P.K.